ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
I. Általános információk
1.1. Az Eladó adatai
A littlemedmaffia.hu webáruház és weblap üzemeltetője:
Cégnév: M&L 21 Textil Ipari Gyártó és Kereskedelmi Kft.
Székhely: 4183 Kaba Mester utca 14. Levelezési cím: 4183 Kaba Mester utca 14. Cégjegyzékszám: 09-09-033358
Adószám: 27484344-2-09
Bank: Kereskedelmi és Hitelbank (K&H)
Bankszámlaszám: GIRO számlaszám 10400250-50526951-86531004 IBAN számlaszám HU80 1040 0250 5052 6951 8653 1004
Internet: littlemedmaffia.hu
E-mail: infolittlemedmaffia@gmail.com
Telefonszám: +36303724989
1.2. Fogalmak
Eladó: a webáruház üzemeltetője, amely a webáruházban kínált árut értékesítő szolgáltatást nyújtó 1.1. pontban meghatározott jogi személy
Vevő: az a természetes, illetve jogi személy vagy jogi személyiség nélküli szervezet, aki/amely a webáruházzal adásvételi szerződést köt
Felek: az adásvételi szerződésben szereplő szerződő személyek, az Eladó és a Vevő együttesen
Adásvételi szerződés: a Felek között a webáruház kínálatából a Vevő által kiválasztott áru tulajdonjogának átruházására irányuló szerződés
Áru: a webáruházban az Eladó által eladásra kínált termék
Vételár: az a bruttó, általános forgalmi adót tartalmazó ár, amelyen az Eladó az árut eladásra kínálja
Szállítás: az adásvételi szerződés tárgyát képező árunak a Vevő által megjelölt címre történő eljuttatása és a Vevő (vagy megbízottja) részére történő átadása
Szállító: az Eladóval szerződött futárszolgálat
Szállítási díj: a vételáron felül az áru kiszállításának ellenértékeként megfizetésre kerülő összeg
Webáruház: elektronikus úton, távollevők részére, ellenszolgáltatás fejében nyújtott szolgáltatás, amelyhez a szolgáltatás igénybe vevője egyedileg fér hozzá
1.3. A webáruház általános bemutatása
A webáruházban történő vásárlással adásvételi szerződés jön létre az Eladó és a Vevő között.
A webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz.
A webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint a megrendeléssel a Vevő vételi ajánlatot tesz, amelynek visszaigazolásával jön létre az adásvételi szerződés az Eladó és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. Az Eladó a szerződést annak száma szerint tartja nyilván a vásárlás napjától számított 6. naptári év utolsó napjáig. A vásárlás napja a megrendelés visszaigazolásának napja.
A szerződéskötés nyelve magyar.
A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.
II. Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete
2.1. Az áru bemutatása, árak, akciós termékek
A webáruházban minden áru képpel és leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy az oldalakon található képek csak illusztráció céljára szolgálnak, a tényleges termékek eltérhetnek a képen látottaktól. Beállításoktól függően a különböző képernyőkön és kijelzőkön látottakhoz képest a termékek valódi színében árnyalatnyi eltérés lehetséges.
Az oldalakon szereplő árak tartalmazzák az áfát.
A webáruház az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. Árváltozás esetén a már megrendelt árut a rendeléskori áron szállítjuk.
A webáruházban olykor akciókat kínálunk, az egyes akciókat a webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart.
2.2. Az áru kiválasztása, a vásárlás menete
Az áruról annak képére kattintva és annak leírásában törekszünk a legszélesebb körű, a vásárló döntését elősegítő információkat megadni. Az áru kiválasztása a “Kosárba” helyezéssel történik. Ezt követően mód van újabb áruk kiválasztására és kosárba helyezésére, kiválasztott áruknak a kosárból való eltávolítására, vagy a vásárlás véglegesítésére és a rendelés feladására.
Amennyiben a Vevő az áruk kiválasztását befejezte, a vásárláshoz szükséges adatokat (vevő neve, szállítási címe, e-mail címe, telefonszáma) meg kell adnia.
A vásárláshoz szükséges adatok megadását követően a megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy a megrendelését módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut rendeljen meg. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vevői adatokat.
Amennyiben a Vevő a megrendelését és a megadott adatait megfelelőnek találja, úgy a rendelés feladásával azt véglegesítette.
A Vevő az áru megrendelésével ajánlati kötöttséget vállal, amelynek alapján az Eladó visszaigazolásával létrejön az adásvételi szerződés a felek között. Az ajánlati kötöttség a megrendelés visszaigazolásáig, de legfeljebb 48 óráig tart.
2.3. Megrendelés visszaigazolása
A megrendelés beérkezését a webáruház haladéktalanul, a rendszer által küldött e-maillel visszaigazolja.
A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt áruk és azok árának felsorolását, a Vevő által megadott nevet és szállítási címet, a szállítási költséget és a megrendelés nyilvántartási számát. Amennyiben a visszaigazolás 48 órán belül nem történik meg, Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól.
2.4. Szállítási díj
A szállítás 15000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes. 15000 Ft és az alatti rendelés esetén GLS futárszolgálattal Br:1990 Ft a szállítási díj.
2.5. Fizetés
A webáruházban készpénzes utánvéttel, banki előre utalással, illetve Simple Pay bankkártyás fizetéssel történhet fizetés.
2.5.1. Utánvétel
Az elfogadott megrendelés vételára a futárszolgálattal történő szállítást követő átvétel időpontjában a kézbesítőnek készpénzben fizetendő. Ebben az esetben a szállítási díjon felül további 500 Ft kezelési költség kerül felszámításra.
2.5.2 Előre utalás
Előre utalás esetén a megrendelés vételára a M&L21 Kft. bankszámlájára utalandó. A bankszámlaadatok a weboldalon fel vannak tüntetve, illetve a rendelés visszaigazoló emailben is megkapja a vásárló az utalási információkat.
M&L21 Kft.
Bankszámlaszám: GIRO számlaszám 10400250-50526951-86531004 IBAN számlaszám HU80 1040 0250 5052 6951 8653 1004
2.5.3. Simple Pay Bankkártyás fizetés
A SimplePay Szolgáltatás üzemeltetője és nyújtója az OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság (OTP Mobil Kft.).
Az OTP Mobil Kft. nyilvános cégadatai: Székhely: 1143 Budapest, Hungária krt. 17-19. Cégjegyzékszám: 01-09-174466 Nyilvántartó: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága Adószám: 24386106-2-42 Képviseli: Benyó Péter ügyvezető önállóan a továbbiakban: Simple
2.6. Szállítás
Az áruk szállítási címre történő szállítását a GLS futárszolgálat végzi. Az áru kiszállítására az Eladó és a Szállító között létrejött szállítási szerződés feltételei vonatkoznak.
A szállítás várható időpontjáról a futárszolgálat a Vevőt e-mailben értesíti.
A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre történő kiszállítással, és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre. Csomagpont, mint lehetőség preferált.
2.7. Számlázás
A Vevő a – megrendeléskor megadott adatok felhasználásával készült – számlát elektronikus úton kapja meg a megrendelés teljesítésekor. A számla utólagos módosítására nincs lehetőség. Számlák minden esetben Áfa-át tartalmazzák elszámolhatóság érdekében nyomtatott formában kerül a csomagba is!
III. Elállás joga
3.1. Az Eladó elállási joga
Az Eladót megilleti az adásvételi szerződéstől történő elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette, vagy ha olyan áru megrendelésének visszaigazolása történt meg, amely a készletből kifogyott, és Eladó már nem tudja azt megfelelő időn belül beszerezni. Elállás esetén Eladó a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és Eladó ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés, és a felek megállapodása alapján a megrendelt áru helyett más árura történő szerződésmódosítás céljából.
3.2. A Vevő elállási joga
A Vevő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől – amennyiben a Polgári Törvénykönyv és a 45/2014. (II.26.) kormányrendelet alapján fogyasztónak minősül, vagyis természetes személy (magánszemély).
Az elállási határidő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen a Vevő vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi.
Ha a Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (vagy a csomaggal postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre:
LittleMedMaffia
A littlemedmaffia.hu webáruház és weblap üzemeltetője:
Cégnév: M&L 21 Textil Ipari Gyártó és Kereskedelmi Kft.
Székhely: 4183 Kaba Mester utca 14. Levelezési cím: 4183 Kaba Mester utca 14. Cégjegyzékszám: 09-09-033358
Adószám: 27484344-2-09
A Vevő határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
3.3. Az elállás joghatásai
Ha a Vevő eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az általa teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vevő az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket.
A termék visszaküldésének közvetlen költségét a Vevő viseli.
A Vevő az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén Eladó mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.
Eladó kizárólag a sérülésmentes, nem használt termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A visszaszállítás során eltűnt áruért Eladót felelősség nem terheli. Az áru hiányában az Eladót semmilyen kötelezettség nem terheli.
A Vevő nem gyakorolhatja az elállás jogát olyan áru értékesítése esetén, amely a Vevő személyéhez kötött, vagy amelyet a Vevő kifejezett utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza, így például nem gyakorolható az elállási jog a Vevő kérésének megfelelő felirattal vagy emblémával ellátott termékekre.
IV. Szerződés módosítása
Feleknek az elállási joguk gyakorlása helyett lehetőségük van arra, hogy e-mail útján, közös megegyezéssel módosítsák a szerződést.
Vevő írásban kérheti a szerződés módosítását és az áru cseréjét. A cserére irányuló kérést Eladó nem köteles elfogadni.
V. Szavatosság
Eladó szavatol azért, hogy az általa szállított termékek és kapcsolódó szolgáltatások megfelelnek az információs oldalon meghatározott minőségi feltételeknek és a hatályos magyar jogszabályoknak. Vevőt az átvett termékkel kapcsolatban megvizsgálási kötelezettség terheli. A nem rejtett, megvizsgáláskor nyilvánvalóan megállapítható hibákért szavatossági igényét legfeljebb a termék átadás-átvételétől számított 48 órán belül, illetve rejtett hiba esetén a felismeréstől számított 30 napon belül, de legfeljebb az elévülési időn belül jelentheti be. Rejtett hibának minősül a termék mindazon minőségi hibája (gyártási- vagy anyaghiba), amely a termék kicsomagolásakor alapos átvizsgálás ellenére sem állapítható meg.
A kifogást az Eladónál, a termék azonosítására alkalmas adatokkal, valamint a hiba pontos leírását, mértékét és felfedezésének körülményeit is tartalmazó megfelelő bizonyítékokkal alátámasztva kell bejelenteni az Eladó fentebb megjelölt elérhetőségein. Eladó kérheti a szavatossági igény érvényesítéséhez a számla bemutatását.
Vevő a kifogás rendezéséig a terméket nem jogosult felhasználni vagy továbbértékesíteni, és köteles biztosítani az Eladó részére, hogy a reklamált terméket megtekinthesse, megvizsgálhassa vagy szakszervizzel megvizsgáltathassa.
Eladó a kifogás kézhezvételét követő 15 napon belül – amennyiben a reklamáció jogosságáról meggyőződött – a hiba jellegétől és mértékétől függően javaslatot tesz a kifogás kijavítással, cserével vagy árengedménnyel történő rendezésére. Csere esetén Vevő eltérő megállapodás hiányában a cseretermék átvételével egyidejűleg köteles a reklamált terméket az Eladónak visszaszolgáltatni.
VI. Az Eladó kártérítési felelősségének korlátozása
Az Eladó nem vállal felelősséget a termék nem rendeltetésszerű használatából, illetve nem megfelelő tisztításából vagy tárolásából eredő károkért. Az Eladó – a fogyasztói szerződések kivételével – a hibás teljesítésből eredő kártérítési felelősségét az alábbiak szerint korlátozza:
a) Eladó a hibás teljesítésből származó, elmaradt haszon formájában jelentkező, valamint a közvetett károkért és a nem vagyoni károkért való felelősségét kizárja;
b) Eladó kárfelelősségének maximális mértéke a termék, illetve a kapcsolódó szolgáltatások ára.
A termék vételárának megállapítása a kárfelelősség fentiek szerinti korlátozására is figyelemmel történt, amelyet a Vevő elfogad.
VII. Panaszkezelés
Amennyiben a Vevőnek akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt az Eladó részére e-mail, telefon vagy postai levél útján bejelentheti:
A littlemedmaffia.hu webáruház és weblap üzemeltetője:
Cégnév: M&L 21 Textil Ipari Gyártó és Kereskedelmi Kft.
Cégjegyzékszám: 09-09-033358
Adószám: 27484344-2-09
Székhely: 4183 Kaba Mester utca 14. Levelezési cím: 4183 Kaba Mester utca 14.
Telephely: 4183 Kaba Rákóczi Ferenc utca 127.
Telefon: Bana Milán +36 30 372 49 89 cvt.
Az Eladó minden egyes panaszt érdemben kivizsgál, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatja. Amennyiben Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat.
VIII. Hírlevélre történő feliratkozás
A webáruház látogatóinak lehetőségük van arra, hogy az Eladó hírlevelére feliratkozzanak a nevük és e-mail címük megadásával.
Eladó az általa értékesített árukkal, szolgáltatásokkal kapcsolatos információkról rendszeres tájékoztatást küld a hírlevélre feliratkozott Vevők részére.
A feliratkozás során megadott személyes adatok kezelését Eladó az Adatkezelési Nyilatkozatban megadott feltételek szerint kezeli.
A Vevő bármikor kérheti a hírlevelek részére történő küldésének megszüntetését, a hírlevelekben biztosított leiratkozási lehetőséggel. Ebben az esetben az Eladó törli a Vevő nevét és e-mail címét a listából, és a továbbiakban nem küld részére hírlevelet.
IX. Szerződésre alkalmazandó jog, jogviták elintézésének módja
A Felek között létrejött adásvételi szerződésre a magyar jogot kell alkalmazni.
A Felek a szerződésből eredő jogvitájukat egymás közötti egyeztetéssel békés úton törekszenek megoldani.
Vevő az Eladó székhelye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat (Hajdú-Bihar megyei Békéltető Testület – 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.).
Amennyiben a jogvita rendezése bíróságon kívül nem vezet eredményre, úgy a Felek kikötik az Eladó székhelye szerint illetékes, az ügyre hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét.
X. A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések
Az ÁSZF hatálya az Eladóra, valamint a Vevőkre terjed ki. Az ÁSZF hatálya nem terjed ki a fizetést bonyolító pénzintézetre, valamint a Szállítóra.
Az Eladó és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő megrendelését véglegesítette, illetve ennek keretében a Vevő a Szolgáltatás jelen ÁSZF-jét elfogadja, és a Vevő részére az Eladó a megrendelést elektronikus úton visszaigazolta.
Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépése napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került. Az ÁSZF a Vevő számára elmenthető és kinyomtatható formátumban is elérhető.
Az ÁSZF határozatlan időre szól.
Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.